3CX: Τι να περιμένουμε από τη νέα έκδοση 20
Η 3CX αποτελεί έναν κορυφαίο κατασκευαστή στον κόσμο του VoIP (Voice over Internet Protocol) και των ενοποιημένων λύσεων επικοινωνίας, προσφέροντας ένα σύνολο πλήρων χαρακτηριστικών που καλύπτουν επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, η 3CX αναβαθμίζει συνεχώς τις προσφορές της για να παραμένει επικεφαλής και να παρέχει στους χρήστες πιο ισχυρές, ασφαλείς και φιλικές προς την χρήση εμπειρίες. Η επερχόμενη έκδοση 20 του 3CX δεν αποτελεί εξαίρεση. Μαζί της φέρνει μια σειρά από νέες λειτουργίες και βελτιώσεις που υπόσχονται να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το τηλεφωνικό κέντρο.
Νέα Κονσόλα Διαχείρισης
Η Κονσόλα Διαχείρισης (Admin Console) είναι πλέον ενσωματωμένη στον 3CX Web Client. Με αυτό τον τρόπο επιτρέπει την άνετη εναλλαγή μεταξύ ρόλων χρήστη και διαχειριστή χωρίς ξεχωριστές συνδέσεις, απλοποιώντας σημαντικά τη διαδικασία διαμόρφωσης και διαχείρισης.
Η παλιά κονσόλα διαχείρισης θα εξαφανιστεί στη νέα αναβάθμιση και μαζί της οι ρόλοι του root admin και του host admin ενώ έρχεται ο βασικός ρόλος του System Owner.
Departments – Τμήματα
Τα Τμήματα προσφέρουν μια δομημένη και ισχυρή οργανωτική μονάδα εντός του 3CX παρόμοια με τα Organizational Units του Active Directory.
Κάθε τμήμα αποτελεί μια αυτόνομη μονάδα με δικούς της owners και administrators και δικές της ρυθμίσεις σε ωράριο λειτουργίας, αργίες και προτιμήσεις γλώσσας. Αυτή η λειτουργία πρόκειται να επεκταθεί σε επόμενες αναβαθμίσεις με δυνατότητες όπως διαμόρφωση τηλεφωνικού καταλόγου και CRM, διευκολύνοντας πιο λεπτομερείς ρυθμίσεις δικαιωμάτων και ευκολότερη διαχείριση, ιδιαίτερα για μεγαλύτερες οργανώσεις.
Ενισχυμένη Ασφάλεια και Απλοποιημένο URL
Οι ρόλοι ασφαλείας είναι τώρα πιο λεπτομερώς καθορισμένοι με την εισαγωγή των Tμημάτων. Επίσης, η μετάβαση του λειτουργικού του συστήματος στο Debian 12 (από την έκδοση 10 της v.18) διασφαλίζει τις τελευταίες ενημερώσεις ασφαλείας. Τέλος, η συγχώνευση του client και της κονσόλας διαχείρισης έχει απλοποιήσει τα URL πρόσβασης, καθιστώντας τα πιο εύκολα στην απομνημόνευση και μειώνοντας την εξάρτηση από τα welcome emails.
Windows Softphone μέσα από το Microsoft Store
Μια νέα εγγενής εφαρμογή Windows Softphone θα είναι διαθέσιμη μέσω του Microsoft Store ώστε να αντικατοπτρίζει την εμπειρία χρήσης των εφαρμογών iOS και Android. Αν και δεν θα είναι άμεσα διαθέσιμη ως λειτουργία, σε μελλοντικές ενημερώσεις προβλέπεται και το integration της εφαρμογής με τα bluetooth headsets των Yealink και Jabra.
Νέος SIP Server
Αυτή η ανανέωση υπόσχεται καλύτερη ασφάλεια, απόδοση, επεκτασιμότητα και έλεγχο κλήσεων.Η έκδοση 20 παρουσιάζει έναν εντελώς ανασχεδιασμένο SIP server που βελτιώνει τα χαρακτηριστικά διαχείρισης κλήσεων, όπως:
- Στρατηγικές ουράς που στοχεύουν σε απασχολημένους χρήστες (busy agents),
- Ταχύτερο call pickup και barge-in
- Τransfer back σε περίπτωση κατειλημμένου
- Ring groups που πλέον μπορούν να περιλαμβάνουν και εξωτερικούς αριθμούς.
Ενσωμάτωση CRM
Η έκδοση 20 του 3CX αναπτύσσει τις ικανότητες integration, προσφέροντας συνδέσεις με περισσότερους παρόχους CRM. Αυτό διευκολύνει τις διαδικασίες πωλήσεων και υποστήριξης και διασφαλίζει ότι τα δεδομένα πελατών συγχρονίζονται χωρίς κόπο. Δυστυχώς, τα κύρια εγχώρια ERP/CRM (Soft1, Entersoft κτλ.) συνεχίζουν να μην υποστηρίζονται εγγενώς και απαιτούν τη χρήση των APIs.
Πριν την Αναβάθμιση
Για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των συστημάτων επικοινωνίας τους, η αναβάθμιση στην έκδοση 20 του 3CX αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός. Παρ’ όλα αυτά, οι επιχειρήσεις θα ήταν καλό να εξετάσουν διεξοδικά τις νέες λειτουργίες. Ειδικά η μετάβαση από την παλιά λειτουργία των Ομάδων σε Τμήματα θα απαιτήσει τόσο διοικητικές, όσο και λειτουργικές προσαρμογές.
Όπως υπονοεί και η σημειολογία της αρίθμησης (η αναβάθμιση γίνεται από την έκδοση 18 απευθείας στην έκδοση 20), πρόκειται για αναβάθμιση μεγάλης κλίμακας για την οποία θα απαιτηθεί σημαντική προσπάθεια και προετοιμασία. Οργανισμοί και Τμήματα Πληροφορικής που διαχειρίζονται μόνα τους το σύστημα 3CX μπορούν να δουν το αναλυτικό video στην αρχή του άρθρου και βεβαίως, μπορούν πάντα να επικοινωνούν μαζί μας για πληροφορίες και βοήθεια. Για όσους διαθέτουν πλήρως διαχειριζόμενα συστήματα 3CX, το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης θα ξεκινήσει σταδιακά τις αναβαθμίσεις μετά την επίσημη διαθεσιμότητα της έκδοσης 20 που αναμένεται εντός του Μαρτίου.