Το 3CX είναι επί της ουσίας ένας server που εκτελεί τις λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου, presence, chat, teleconference κτλ. και ως εκ τούτου χρειάζεται:
H IP Partners μπορεί να σας παρέχει το σύνολο του εξοπλισμού και των υπηρεσιών για μια υλοποίηση με το κλειδί στο χέρι!
Όχι, το 3CX χρησιμοποιεί ως βάση υπολογισμού της άδειας του τηλεφωνικού κέντρου τις ταυτόχρονες κλήσεις που πραγματοποιούνται, ανεξάρτητα από τον αριθμό των χρηστών.
Έστω ότι σε μια εγκατάσταση με 16SC (simulation channels) λαμβάνουν χώρα τα παρακάτω:
Όλα λαμβάνονται υπόψη και το σύνολό τους είναι 14 ταυτόχρονες κλήσεις. Στο τηλεφωνικό κέντρο του παραδείγματος, μπορούν να πραγματοποιηθούν ακόμη 2 κλήσεις.
Ένας εμπειρικός κανόνας είναι ότι χρειάζεστε περίπου τόσες ταυτόχρονες κλήσεις όσες τα διαθέσιμα κανάλια φωνής που έχετε. Δηλαδή, αν έχετε 3 συνδέσεις ISDN, τότε μπορείτε να πραγματοποιήσετε το μέγιστο 6 ταυτόχρονες κλήσεις, οπότε η 3CX άδεια που χρειάζεστε είναι για 8SC.
Όταν τελειώσουν οι διαθέσιμες ταυτόχρονες κλήσεις τότε:
Όχι, εδώ και κάποια χρόνια, η 3CX παρέχει τις άδειές της μόνο με το μοντέλο pay-as-you-go ως προπληρωμένες άδειες χρήσης ενός, τριών ή πέντε ετών.
Αναβάθμιση μιας ετήσιας άδειας (αύξηση ταυτόχρονων κλήσεων ή αναβάθμιση από Pro σε Enterprise) μπορεί να γίνει οποτεδήποτε. Το αντίθετο, δηλαδή υποβάθμιση της άδειας μπορεί να πραγματοποιηθεί στο τέλος του προπληρωμένου χρόνου.
Οι τρέχουσες δημοσιευμένες προτεινόμενες τιμές της 3CX με ετήσια δέσμευση είναι:
Simultaneous Calls (SC) | 3CX PRO – Professional | 3CX ENT – Enterprise | Hosting Option |
---|---|---|---|
4 SC | €145 | €180 | €150 |
8 SC | €265 | €325 | €250 |
16 SC | €595 | €735 | €400 |
24 SC | €895 | €1,105 | €400 |
32 SC | €1,195 | €1,475 | €750 |
48 SC | €1,795 | €2,215 | €750 |
64 SC | €2,395 | €2,955 | €750 |
96 SC | €4,045 | €4,990 | €1,495 |
128 SC | €4,945 | €6,100 | €1,495 |
192 SC | €7,875 | €9,710 | €1,495 |
256 SC | €10,495 | €12,940 | €1,495 |
512 SC | €16,495 | €20,340 | N/A |
1024 SC | €29,995 | €36,985 | N/A |
Οι παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.
Σε περίπτωση τριετούς δέσμευσης υπάρχει έκπτωση 5% και σε περίπτωση πενταετούς 10%.
Πιθανές εκπτώσεις στα πλαίσια κάποιου έργου είναι πιθανές. Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εταιρικών Πωλήσεων για λεπτομέρειες και προσφορές.
Η cloud υπηρεσία Software-as-a-Service της 3CX λειτουργεί άψογα και αποτελεί την συνολικά πιο οικονομική υλοποίηση. Παρ’ όλα αυτά, λόγω της φύσης της υπηρεσίας υπάρχουν και κάποιοι βασικοί περιορισμοί.
Εάν αυτοί οι περιορισμοί σας επηρεάζουν, ένα “cloud τηλεφωνικό κέντρο 3CX” είναι εφικτό και μπορούμε να σας το παρέχουμε με τη χρήση cloud υποδομής (Infrastructure as a Service, IaaS). Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας παρουσιάσουμε τις εναλλακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Ναι, το 3CX μπορεί να συνεργαστεί με όλους τους παρόχους τόσο παραδοσιακής όσο και VoIP τηλεφωνίας.
Όσον αφορά τις περιπτώσεις αναλογικών ή παλαιών ψηφιακών τεχνολογιών (PSTN, ISDN-BRI, PRI-E1) υπάρχουν δύο λύσεις:
Σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν πολλές δυνατότητες και συνδυασμοί υλοποίησης που δεν μπορούν να αναλυθούν επαρκώς εδώ. Οι δύο ακραίες περιπτώσεις είναι:
Βεβαίως, μεταξύ των δύο αυτών υπάρχουν και όλες οι υπόλοιπες περιπτώσεις. Για παράδειγμα, από ένα τηλεφωνικό κέντρο σε μεγάλα υποκαταστήματα και απομακρυσμένη σύνδεση σε κάποια μικρότερα.
Βεβαίως, έχουμε υλοποιήσει πολλά παρόμοια σενάρια με ένα μεγάλο εύρος συνδυασμών παρόχων, τοποθεσιών και τεχνολογιών.
Από την πλευρά του 3CX θα απαιτηθεί άδεια επιπέδου Enterprise ώστε να ενεργοποιηθούν οι δυνατότητες Inbuilt Failover και Standby License.
Καταρχάς αυτό δεν έχει να κάνει με το τηλεφωνικό κέντρο που θα χρησιμοποιήσετε αλλά με τον πάροχο.
Οι όροι IP telephony, VoIP και SIP χρησιμοποιούνται εναλλακτικά και αναφέρονται στο ίδιο θέμα: την πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων μέσω δικτύων δεδομένων:
H ποιότητα της επικοινωνίας μέσω τεχνολογίας VoIP είναι σημαντικά καλύτερη μιας και είναι η μοναδική που υποστηρίζει κωδικοποίηση high definition (G.722, Opus).
Το VoIP μπορεί να είναι επίσης αρκετά πιο αξιόπιστο απ’ ότι οι παραδοσιακές τεχνολογίες και αυτό γιατί μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εναλλακτικές συνδέσεις ή εναλλακτικές οδεύσεις. Σε περίπτωση που απλώς χρησιμοποιήσουμε μία σύνδεση, τότε το VoIP είναι εξίσου αξιόπιστο με οποιαδήποτε άλλη τεχνολογία.
Το VoIP είναι έτσι κι αλλιώς η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Υποστηρίζει όλα τα δίκτυα πυρήνα κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και έως το τέλος του 2025 αναμένεται να χρησιμοποιείται καθολικά σε κάθε κλήση.
Το 3CX υποστηρίζει όλες τις λειτουργίες ενός κλασικού PBX και πολλές παραπάνω.
Επίσης, δεν πρέπει να ανησυχείτε για το κόστος αυτών των λειτουργιών! Όλες οι βασικές λειτουργίες κλασικού PBX και Call Center όπως call parking, call pickup, ring groups, auto attendant, IVR, voicemail, call queuing, call recording, switchboards, callback κτλ. είναι διαθέσιμες από την βασική κιόλας άδεια και δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις.
Δείτε τις πλήρως λειτουργικές και υποστηριζόμενες από τη 3CX συσκευές εδώ.
Υπό κανονικές συνθήκες για κάθε IP τηλεφωνική συσκευή απαιτείται μια σύνδεση στο τοπικό δίκτυο. Αυτή μπορεί να είναι αποκλειστική ή μοιράζεται τη σύνδεση ενός υπολογιστή (πρίζα, τηλέφωνο, υπολογιστής σε σειρά).
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει καθόλου καλωδίωση δικτύου, υπάρχει η εναλλακτική της χρήσης του ασύρματου δικτύου WiFi για τη σύνδεση αντίστοιχης λειτουργικότητας τηλεφωνικών συσκευών ή η δημιουργία ενός ασυρμάτου δικτύου DECT (multicell).
Η παλιά τηλεφωνική καλωδίωση ενός ζεύγους μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διατήρηση των παλιών αναλογικών συσκευών και σύνδεσή τους στο 3CX μέσω FXS gateways. Σε αυτή την περίπτωση η λειτουργικότητα είναι πολύ περιορισμένη και προτείνεται μόνο για περιπτώσεις πολύ χαμηλής χρήσης (πχ. ξενοδοχεία). Άλλες λύσεις όπως Ethernet over Single Pair (EoSP), Ethernet extenders κτλ. είναι ασύμφορες για μαζική εφαρμογή.
Προς το παρόν, κανένα ελληνικής κατασκευής CRM δεν υποστηρίζεται εγγενώς από το 3CX και το θεωρούμε απίθανο να συμβεί στο κοντινό μέλλον.
Τα CRM που υποστηρίζονται είναι κυρίως διεθνούς εμβέλειας όπως τα Microsoft Dynamics, Salesforce κτλ. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει διαθέσιμο API που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη συνεργασία με οποιοδήποτε διαθέσιμο λογισμικό.
Το 3CX παρέχει μια σειρά λειτουργιών που εξασφαλίζουν την ασφάλεια των χρηστών και το απόρρητο της επικοινωνίας:
Παρ’ όλα αυτά, η ασφάλεια του 3CX όπως και κάθε άλλου συστήματος τηλεπικοινωνιών εξαρτάτε σε μεγάλο βαθμό και από την υλοποίηση και την συντήρηση του.
Η εγκατάσταση του τηλεφωνικού σας κέντρου, όπως και οποιαδήποτε άλλη νέα εγκατάσταση της IP Partners συνοδεύεται από δωρεάν σύμβαση τεχνικής υποστήριξης και διαχείρισης 100 ημερών.
Λεπτομέρειες σχετικά με τις συμβάσεις και τη λειτουργία του Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης μπορείτε να δείτε εδώ.
Το 3CX σε αντίθεση με τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις σε συντήρηση. Επίσης, καθώς είναι μέρος του εξοπλισμού πληροφορικής, το αντίστοιχο τμήμα, εάν υπάρχει, μπορεί να αναλάβει την καθημερινή διαχείρισή του. Αυτά τα δύο έχουν ως αποτέλεσμα, οι σχετικές συμβάσεις υποστήριξης να έχουν και σημαντικά χαμηλότερο κόστος συγκριτικά με ένα παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο.
Η υποστήριξη του 3CX περιλαμβάνει μια σειρά εργασιών όπως: τη διαχείριση, την εγκατάσταση των ανανεώσεων ασφάλειας και των αναβαθμίσεων του λειτουργικού συστήματος, τη λήψη αντιγράφων ασφάλειας του κέντρου, την διατήρηση του 3CX και των υπολοίπων συσκευών στην τελευταία έκδοση, την καθημερινή υποστήριξη των operators, την δημιουργία και διανομή reports, την παρακολούθηση του συστήματος για βλάβες και η αντιμετώπισή τους κτλ.
Βεβαίως, μπορούμε να υποστηρίξουμε τόσο το τηλεφωνικό σας κέντρο 3CX όσο και τα υπόλοιπα συστήματα στα οποία βασίζει τη λειτουργία του αλλά και συνολικά όλη την υποδομή πληροφορικής και επικοινωνιών σας. Περισσότερες λεπτομέρειες για το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης και τον τρόπο λειτουργίας του μπορείτε να βρείτε εδώ.
Όχι, αυτό δεν θα πρέπει να αποτελέσει εμπόδιο στη συνεργασία μας και σίγουρα δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα στην εξυπηρέτησή σας.
Ένα μεγάλο τμήμα της υλοποίησης όπως η παραμετροποίηση των συσκευών και του τηλεφωνικού κέντρου πραγματοποιείται από τους τεχνικούς μας στις εγκαταστάσεις μας. Εάν απαιτηθεί επιτόπου εγκατάσταση αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από το τμήμα πληροφορικής σας σε συνεννόηση με εμάς, είτε αποκλειστικά από δικό μας προσωπικό και συνεργάτες σε οποιοδήποτε σημείο της χώρα και αν βρίσκεστε.
Όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου, τα στατιστικά του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου του Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης είναι συντριπτικά: λιγότερο από το 5% των συμβάντων απαιτούν επιτόπου παρέμβαση και από αυτά λιγότερο από τα μισά απαιτούν εξειδικευμένο προσωπικό. Όπως και να έχει, ακόμα και σε αυτή την ελάχιστα πιθανή κατάσταση μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.