Οι υπηρεσίες MPS που προσφέρουμε σε συνεργασία με τη Lexmark περιλαμβάνουν εκτός των μηχανημάτων:
Αξίζει να γνωρίζει κανείς ότι μια λύση MPS δεν περιλαμβάνει υποχρεωτικά τα μηχανήματα. Για μια επιχείρηση μπορεί η πιο συμφέρουσα λύση να είναι η προμήθεια των μηχανημάτων (πχ. ΕΣΠΑ). Το MPS, ως μια λύση διαχείρισης, εφαρμόζεται και σε αυτή την περίπτωση.
Η Lexmark διαθέτει μια πλήρη επαγγελματική σειρά εκτυπωτών και πολυμηχανημάτων laser Κλειστού Δικτύου (Enterprise Series) για χρήση σε περιβάλλοντα MPS.
Τα μοντέλα επιλέγονται ανάλογα με τις εκτυπωτικές ανάγκες κάθε επιχείρησης που προκύπτουν από παραμέτρους και παράγοντες όπως οι ανάγκες που πρέπει να καλυφθούν (π.χ. εκτύπωση, σάρωση, α/μ ή έγχρωμη εκτύπωση, μέγεθος χαρτιού κ.α.), οι όγκοι των εκτυπώσεων, το πλήθος των χρηστών, η διασπορά των συσκευών, η ομοιογένεια, η χωροταξία κ.α.
Οι εκτυπωτικές συσκευές της Lexmark έχουν μέσο όρο κύκλου ζωής (average lifecycle) 7 έτη, ενώ συνεχίζουν να υποστηρίζονται για τουλάχιστον 10 έτη από την επίσημη ανακοίνωση της ημερομηνίας απόσυρσης τους από την αγορά.
Οι λύσεις MPS δεν έχουν περιορισμούς και απευθύνονται σε όλες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να καλύπτουν τις εκτυπωτικές τους ανάγκες με τη μορφή της παροχής υπηρεσιών.
Το κόστος των υπηρεσιών MPS εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους όπως:
Ο ελάχιστος χρόνος συνήθως είναι τα 2 έτη και ο μέγιστος χρόνος είναι τα 5 έτη με δυνατότητα επέκτασης.
Εάν ο υφιστάμενος εξοπλισμός είναι σε λειτουργική κατάσταση και υπάρχουν διαθέσιμα αναλώσιμα/ανταλλακτικά για τουλάχιστον 36 μήνες, μπορεί να προστεθεί σε κάποιο πρόγραμμα MPS. Παρωχημένος και μη λειτουργικός εξοπλισμός, αποσύρεται και αντικαθίσταται από νέο.
Συνήθως, οι υπηρεσίες MPS τιμολογούνται μηνιαίως υπό τη μορφή Τιμολογίου Παροχής Υπηρεσιών και περιλαμβάνουν 2 χρεώσεις:
Εναλλακτικά, οι χρεώσεις μπορούν να γίνουν και ανά τρίμηνο, εξάμηνο ή έτος.
Η συλλογή των απαραίτητων πληροφοριών που απαιτούνται για την τιμολόγηση των υπηρεσιών MPS, γίνονται μέσω της πλατφόρμας απομακρυσμένης παρακολούθησης εκτυπωτικών συσκευών Cloud Fleet Management (CFM) της Lexmark που χρησιμοποιεί υποδομή των Microsoft Azure data centers.
Η παραγγελία και η παράδοση των αναλωσίμων γίνονται αυτόματα μέσω συντονισμού της πλατφόρμας απομακρυσμένης παρακολούθησης CFM. Εκτός και αν υπάρχει διαφορετική συμφωνία, υπεύθυνος για την τοποθέτηση των αναλωσίμων στις συσκευές είναι ο τελικός χρήστης. Σχετικά με την ανακύκλωση, στους χώρους λειτουργίας των συσκευών τοποθετούνται ειδικοί κάδοι συλλογής χρησιμοποιημένων αναλωσίμων. Οι χρήστες είναι υποχρεωμένοι να συλλέγουν τα χρησιμοποιημένα αναλώσιμα και να τα τοποθετούν στους κάδους με την αρχική τους συσκευασία. Ο πάροχος συλλέγει τους γεμάτους κάδους κατόπιν ενημέρωσης από τους χρήστες και τους αντικαθιστά με νέους.
Οι υπηρεσίες MPS της Lexmark καλύπτουν την επισκευή τυχόν βλαβών χωρίς επιπλέον χρέωση. Ο χρόνος απόκρισης είναι εντός 2 ωρών από την ώρα της αναγγελίας της βλάβης και ο χρόνος αποκατάστασης εντός μιας εργάσιμης ημέρας. Εφ’ όσον διαπιστωθεί ότι η βλάβη είναι απλή (π.χ. εμπλοκή χαρτιού) και μπορεί να επισκευαστεί ή να διορθωθεί τηλεφωνικά, παρέχεται τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Σε διαφορετική περίπτωση, η επισκευή θα γίνεται είτε on-site είτε με προσωρινή ή μόνιμη αντικατάσταση της προβληματικής συσκευής.
Η ευθύνη για την παραμετροποίηση των λογισμικών της επιχείρησης (Active Directory, ERP, εμπορικά προγράμματα) βαρύνει την ίδια, ενώ δεν υπάρχει ειδική χρέωση για την αρχική εγκατάσταση των εκτυπωτικών συσκευών.
Στις περισσότερες των περιπτώσεων, δεν απαιτείται κάποιο ειδικό λογισμικό. Οι εκτυπωτές και τα πολυμηχανήματα επικοινωνούν απευθείας με το σύστημα CFM ενώ υπάρχει απαίτηση για συνεχή σύνδεσή τους στο Internet. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό (πχ. πολιτική ασφάλειας) τότε υπάρχει λογισμικό (Fleet Agent) που απαιτεί εγκατάσταση σε ένα always-on μηχάνημα όπως ένας server και μέσω αυτού τα δεδομένα εκτύπωσης καθώς και τα επίπεδα των αναλωσίμων μεταφέρονται στην πλατφόρμα CFM.
Για τη δημιουργία προσφοράς MPS απαιτούνται οι παρακάτω πληροφορίες: